Callcenters
Deze groep omvat:
- telefonische ondersteuning van bedrijven of ondersteuning per e-mail door het verrichten van enkele van de volgende activiteiten:
w.o. het begeleiden van mailings door bestanden te screenen, interesse te meten voor en na de mailing;
w.o. het verrichten van markt-, tevredenheids- en bereikbaarheidsonderzoek;
w.o. agendaplanning, workshopinvitatie, afspraken maken voor vertegenwoordigers;
w.o. het accepteren van boekingen en reserveringen via telefoon of e-mail;
w.o. ondersteuning bij werving en selectie: bijvoorbeeld eerste schifting of informatieverstrekking aan de sollicitanten;
w.o. het overnemen van een deel van de taken van de telefooncentrale (niet de techniek), telefonische antwoorddiensten, telefoonopneemservice, beantwoorden van e-mails;
w.o. het verstrekken van inlichtingen en functioneren als helpdesk.
Deze klasse omvat niet:
- telefonische verkoop of verkoop via internet van producten voor eigen rekening aan consumenten (47.91);
- markt- en opinieonderzoekbureaus (73.20).